24 Aralık 2008 Çarşamba

İŞTE KURABİYE EVİMİZ.....






Ne zamandır denemek istiyordum zencefilli kurabiye evi yapmayı.Hazır yılbaşı geldi bana da bahane oldu.Zaten Yağmur başımın etini yiyordu ne zaman yapacağız diye....


İşin aslı tamamen doğaçlama yaptım bu evi.Aslında hazır satılan kalıpları da varmış ama ben kendi hayalime göre bir ev olsun istedim.Kalıpları kendim hazırladım.


Ama evim birazcık büyük oldu.Aslında ev yerine apartman demek daha uygun bile olabilir sanırım:))


Çatısını da gofretlerden yaptım.Hafif olsun da çatı evin başına çökmesin diye.Aslında süslemek için daha çok şeker almıştım ama Yağmur bana çaktırmadan çoğunu yedi bitirdi.Süslemesi daha fazla olur diye düşünmüştüm.


Yine de çook şirin oldu.Yılbaşı ağacımızın yanına koyduk.Gelip gidip bakıyoruz:))





Hiç yorum yok: