24 Aralık 2008 Çarşamba

İLK ŞEKER HAMURLU PASTAM



Evett...İlk denemem ,ilk pastam...

Gayet acemice duruyor farkındayım.Zaten şu aralar yaptıklardım da halen acemice :)))Ama denemek hoşuma gidiyor..

Bu ördekli pastamı canım kocacığıma doğumgününde yapmıştım.Aslında çok acele bir kutlama oldu.Sabah erkenden yola çıkmamız gerekiyordu.Hakan bile unutmuştu doğumgününü telaştan.Ama ben gizli gizli ona bu sürprizi hazırladım.Yağmurcuğum da çok yardım etti!!!

(Yağmur'un yardımları beni bayağı zorluyor aslında.Pasta yapım süresi otomatik olarak iki katına çıkıyor.Ama "Anneciğim ben de yardım edeyim.Anneciğim onu ben yapayım.Anneciğim bunu ben yapayım."demesine kıyamıyorum bir türlü.Fakat olay nerdeyse "Anneciğim bırak hatta hepsini ben yapayım" durumuna geliyor çoğunlukla.Ve ben onun müdahalelerine rağmen yine de denemekten zevk alıyorum.... )

Hakancığım bayağı şaşırdı pastayı görünce.Yağmurla birlikte hediyelerimizi de verdik.Yağmur ilk defa kendi harçlığından babasına hediye aldı.Ben hiç karışmadım.Sadece alışveriş merkezine götürdüm onu.Aslında herşeyi almak istedi babasına ben sadece parasının nelere yetebileceğini anlattım.Ve seçimi kendi yaptı.

Çok cici fotoğraf makinesi biçiminde bir çakmak aldı.

Geçte olsa "Nice Yıllara" Hakan..

Söz seneye çok daha güzel bir pasta yapacağım sana....

Hiç yorum yok: