1 Şubat 2009 Pazar

YAĞMUR'UN BARBİE DOĞUMGÜNÜ PASTASI







Sonunda Yağmur'un dörtgözle beklediği doğumgünü partisini yaptık.Kızım çok mutluydu.Hediye paketlerini bir tarafa biriktirdi,sonra hepsini hevesle açtı.Pamuk prenses elbisesini giydi.Saçlarını kuaförde yaptırdık.
Pastası için barbie'yi beraber aldık.Ve hazırlama aşamalarında da bana yardım etti.Tabi sonradan sıkıldı yanıma gelip gidip kontrol etti.Ve en son halini gördüğünde de sevinç çığlığı attı.Bana da "Anne,sen sınırını aştın farkında mısın?"dedi....
Pasta için iki adet pandispanya yaptım ,bir gece önceden beklettim.İki pandispanyayı da üçe böldüm.Aralarına damla çikolata,fıstık ve çikolatalı krema ile doldurdum.Barbie'nin tam etek hizasına geldi pastanın boyu.En sonunda da streçle sardığım barbieyi tam ortasına oturttum.Barbie'nin kıyafetinide şeker hamurundan yağmurun isteğine göre yaptım.Herkes tadını çok beğendi.Alçakgönüllü olmayacağım bu sefer,bayağı iltifat aldım.Çok hoşuma gitti:)
Menümüzde bir hayli doluydu.Ve hazırlık için canım annem bana yardım etti.Çok yoruldu benimle beraber.Buradan ona tekrar teşekkür ediyorum emekleri için.Sen birtanesin güzel anneciğim benim...

Sonuçta tüm sevdiklerimizle beraber çok güzel bir gece geçirdik.Gelen,arayıp kutlayan ve gelemese de gönlü bizimle beraber olduğunu bildiğim herkese teşekkürler...

1 yorum:

Unknown dedi ki...

bu aksam pastalarını seyrettik yemiş kadar olduk. hepsi birbirinden guzeldi.
nursen ablan