16 Şubat 2009 Pazartesi

KÜLAHTA CUPCAKE

Yağmur okuldaki doğumgünü partisinde çok mutluydu...



Bu külahları Yağmur'un okuldaki doğumgünü partisi için hazırladım.Aslında aklımda cupcake yapmak vardı.Değişik şekillerde süslediğim farklı farklı cupcakeler yapacaktım fakat sonradan aklıma bu geldi.Çocukların daha çok hoşuna gidebileceğini düşündüm.İyikide öyle yapmışım;hem Yağmur hemde arkadaşları çok beğendiler.
Külahların içini ortasına kadar bonibonla doldurdum.Sonra krema ile pandispanyayı karıştırıp sert bir krema elde ettim.Külahlara doldurdum.en üste ise yaptığım mini cupcakeleri koydum ki şekli düzgün olsun ve rahat kaplansın.Yarım saat kadar buzdolabında beklettim.Daha sonra ise erimiş çikolata ile kapladım...
Çocukları mutlu etmek ve şaşırtmak çok kolay..Yeterki yüzleri gülsün mutlu olsunlar,tüm çabaya değiyor onları öyle görmek...

Hiç yorum yok: